ტეგი: კომუნიკაციების კომისია

კახა ბექაური - ტყუილია, რომ ეს ცვლილება მიმართულია სიტყვის თავისუფლების შეზღუდვისკენ, არანაირი კავშირი სიძულვილის ენას არ აქვს სიტყვის თავისუფლების შეზღუდვასთან
კახა ბექაური - ტყუილია, რომ ამ ცვლილებებით მაუწყებლის დახურვა ან რაიმე მსგავსი მოხდება
კომუნიკაციების კომისიის გადაწყვეტილებით, 17 ივნისიდან „მაგთი ფიქსის“ აბონენტებს მომსახურება აღარ შეეზღუდებათ
ნინო გოგუაძე - ნებისმიერ საკითხს, რომელიც შეიძლება, აღქმული იყოს მედიაორგანიზაციის შეზღუდვად, ფრთხილი მიდგომა სჭირდება
გიგა ბოკერია - რასაც აქამდე თავად მედია არეგულირებდა, ახლა სახელმწიფოს ხელში გადადის
ზიგფრიდ შნაიდერი - თუ წითელ ხაზს გადაკვეთ, რაც ხალხისა და საზოგადოებისთვის ცუდია, უნდა იყოს შესაძლებლობა, რომ ეს შეჩერდეს
კომუნიკაციების კომისია საერთაშორისო პარტნიორებს სიძულვილის ენის პრობლემების განსახილველად იწვევს
მედიაწიგნიერების განვითარება
გერმანიის მარეგულირებელი კომისიის პრეზიდენტი - მედიააკადემიამ უმოკლეს დროში მედია პროფესიონალების დონის ამაღლებისთვის შთამბეჭდავ შედეგებს მიაღწია
გერმანიის მარეგულირებელი კომისიის პრეზიდენტი - მედიააკადემიის დაფუძნებიდან ერთ წელიწადში საქართველომ შთამბეჭდავ შედეგებს მიაღწია
კომუნიკაციების კომისია და მედიააკადემია გერმანიის მთავარ მარეგულირებელ კომისიას მასპინძლობენ
კახა ბექაური - მთლიანი სატელევიზიო სარეკლამო ბაზარი არის ის თანხა, რასაც რეკლამის დამკვეთები ხარჯავენ და არა ის, რაც მაუწყებლებში მიდის
კახა ბექაური - სარეკლამო ბაზრისთვის პირველი და მთავარი მასტიმულირებელი არის რეიტინგების ერთი სტანდარტით გაზომვა
კომუნიკაციების კომისია წინასაარჩევნო პერიოდის მედიამონიტორინგის ანგარიშს აქვეყნებს
კომუნიკაციების კომისია ქვეყანაში მედიაწიგნიერების განვითარების მიზნით, ერთიანი ქსელის შექმნის ინიციატივით გამოდის
მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები 8%-ით, კომერციული რეკლამისთვის დათმობილი დრო კი 25%-ით არის გაზრდილი
კომუნიკაციების კომისია მე-10 და მე-11 კლასელებისთვის კონკურსს აცხადებს
ელექტრონული კომუნიკაციების სფეროს გამოწვევებზე თბილისში 19 ქვეყნის მონაწილეობით კონფერენცია გაიმართა
არჩილ თალაკვაძე - დასტურდება, რომ საარჩევნო კამპანიის დროს „რუსთავი 2“-სა და „ნაციონალურ მოძრაობას“ შორის ზღვარი წაშლილი იყო
გია ვოლსკი მიიჩნევს, რომ წინასაარჩევნო პოლიტიკური რეკლამის შესახებ კომუნიკაციების კომისიის დასკვნით უფრო დეტალური დაინტერესებაა საჭირო