ტეგი: პოლიტიკური რეკლამა

„საარჩევნო კოდექსში“ ცვლილებებით, საარჩევნო წელს პარტიების სატელევიზიო რეკლამისთვის ბიუჯეტიდან დამატებითი დაფინანსება გამოიყოფა
გია ვოლსკი მიიჩნევს, რომ წინასაარჩევნო პოლიტიკური რეკლამის შესახებ კომუნიკაციების კომისიის დასკვნით უფრო დეტალური დაინტერესებაა საჭირო 
ივანე მახარაძე - წინასაარჩევნო პერიოდში პოლიტიკური რეკლამების ანალიზით რამდენიმე მნიშვნელოვანი გარემოება გამოიკვეთა
კომუნიკაციების კომისია - წინასაარჩევნოდ „რუსთავი 2“-ზე ყველაზე მეტი ღირებულების რეკლამა გრიგოლ ვაშაძემ განათავსა, „ტელეიმედზე“ კი, სალომე ზურაბიშვილმა
კომუნიკაციების კომისია - წინასაარჩევნოდ ყველაზე მეტი უფასო პოლიტიკური რეკლამა გრიგოლ ვაშაძეს ჰქონდა, ყველაზე მეტი ფასიანი კი, სალომე ზურაბიშვილს  
კომუნიკაციების კომისია - „რუსთავი 2“-მა უფასო პოლიტიკური რეკლამის ლიმიტის გაზრდით, გრიგოლ ვაშაძეს დამატებით 1,281,511 ლარის რეკლამა აჩუქა
კომუნიკაციების კომისია - „რუსთავი 2“-ის მიერ კომისიაში წარდგენილ ფინანსურ დოკუმენტსა და პარტიების მიერ აუდიტის სამსახურში წარდგენილ დოკუმენტებში მნიშვნელოვანი აცდენაა
კომუნიკაციების კომისია - 2018 წლის წინასაარჩევნო პერიოდში ტელემაუწყებლებმა ეთერში 30 მილიონი ლარის უფასო პოლიტიკური რეკლამა განათავსეს
ქვეყნებში, სადაც წელს არჩევნები იმართება, Facebook-ი ​პოლიტიკური რეკლამის წესებს გაამკაცრებს
„პატრიოტთა ალიანსი“ ითხოვს, პოლიტიკური რეკლამის ტელეეთერში განთავსება არასაარჩევნო პერიოდშიც იყოს დაშვებული
კახა ბექაური - კომუნიკაციების კომისიამ ტელეკომპანიებისგან რამდენიმე პოლიტიკური რეკლამის ეთერიდან ამოღება არაეთიკურობის გამო მოითხოვა
სარეკლამო დროის გაზრდა
კომუნიკაციების კომისია წინასაარჩევნო პროცესთან დაკავშირებით მაუწყებლებისა და პოლიტიკური პარტიებისთვის განმარტებას აკეთებს
ირმა ინაშვილი ინიციატივით გამოდის, პარტიებს მაუწყებლებისგან რეკლამის დამზადებისა და გავრცელების შესყიდვის უფლება წინასაარჩევნო პერიოდამდეც მიეცეთ
Facebook-მა პოლიტიკური რეკლამის დამკვეთების გადამოწმების მეთოდის შესახებ განაცხადა