კომუნიკაციების კომისია - წინასაარჩევნოდ ყველაზე მეტი უფასო პოლიტიკური რეკლამა გრიგოლ ვაშაძეს ჰქონდა, ყველაზე მეტი ფასიანი კი, სალომე ზურაბიშვილს  
კომუნიკაციების კომისია - წინასაარჩევნოდ ყველაზე მეტი უფასო პოლიტიკური რეკლამა გრიგოლ ვაშაძეს ჰქონდა, ყველაზე მეტი ფასიანი კი, სალომე ზურაბიშვილს  

2018 წლის საპრეზიდენტო არჩევნების ორივე ტურის ფარგლებში,  ტელემაუწყებლებში ყველაზე მეტი უფასო პოლიტიკური რეკლამა პრეზიდენტობის კანდიდატმა, გრიგოლ ვაშაძემ განათავსა, ხოლო ყველაზე მეტი ფასიანი პოლიტიკური რეკლამა – პრეზიდენტობის კანდიდატმა, სალომე ზურაბიშვილმა, – ამის შესახებ საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის 2018 წლის საქართველოს პრეზიდენტის არჩევნების წინასაარჩევნო ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამების ანალიზშია აღნიშნული.

„ორივე ტურის ფარგლებში ყველაზე მეტი უფასო პოლიტიკური რეკლამა გრიგოლ ვაშაძემ განათავსა – 9,752,702 ლარი, დავით ბაქრაძემ – 5,032,654 ლარის, კახა კუკავამ – 3,768,919 ლარის, ხოლო სალომე ზურაბიშვილმა – 2,647,891 ლარის მიახლოებითი ღირებულების რეკლამა განათავსეს“, – აღნიშნულია რეკლამების ანალიზში.

რაც შეეხება ფასიან პოლიტიკურ რეკლამას, კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, ორი ტურის ფარგლებში ყველაზე მეტი ფასიანი პოლიტიკური რეკლამა სალომე ზურაბიშვილმა განათავსა – 4,967,848 ლარი, გრიგოლ ვაშაძემ – 2,383,708 ლარის, ხოლო დავით ბაქრაძემ – 600,555 ლარის ღირებულების რეკლამა.

ამასთან, კომისიის ცნობით, „რუსთავი 2“-მა უფასო პოლიტიკური რეკლამის ლიმიტის გაზრდით, გრიგოლ ვაშაძეს დამატებით 1,281,511 ლარის რეკლამა აჩუქა.