ტეგი: ეთნიკური უმცირესობები

თეა ახვლედიანი - პირველი რიგის პრიორიტეტად განვიხილავთ ეთნიკური უმცირესობებით მჭიდროდ დასახლებულ რეგიონებში სახელმწიფო ენის ცოდნის დონის ამაღლებას
თეა ახვლედიანმა ლაგოდეხის, საგარეჯოსა და დედოფლისწყაროს ეთნიკური უმცირესობებით მჭიდროდ დასახლებულ სოფლებში შეხვედრები გამართა
თეა ახვლედიანმა ახმეტის, ყვარლისა და ლაგოდეხის ეთნიკური უმცირესობებით დასახლებულ სოფლებში მოსახლეობასთან შეხვედრები გამართა
საინფორმაციო კამპანია
სამცხე-ჯავახეთის რეგიონში ეთნიკური უმცირესობებისთვის მშობლიურ ენაზე ვაქცინაციასთან დაკავშირებული საინფორმაციო ბროშურების დარიგება დაიწყო
საინფორმაციო კამპანია
მერვე პენიტენციურ დაწესებულებაში მყოფი ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენლები ქართულ ენას შეისწავლიან
პროექტის „ეთნიკური უმცირესობებისთვის უფასო იურიდიული სახელმწიფო სერვისების ხელმისაწვდომობა“ შემაჯამებელი ღონისძიება გაიმართა
„ეთნიკური უმცირესობების პოლიტიკური გაუცხოების სისტემური მიზეზები“
თეა ახვლედიანმა საინფორმაციო კამპანიის პროექტი „ეთნიკური უმცირესობებისთვის უფასო იურიდიული სახელმწიფო სერვისების ხელმისაწვდომობა“ გახსნა
სახელმწიფო მინისტრის აპარატმა თელავში ეთნიკური უმცირესობების საზოგადოებრივ საკონსულტაციო საბჭოს სამოქალაქო თანასწორობისა და ინტეგრაციის სახელმწიფო სტრატეგიის პროექტი წარუდგინა
საზოგადოებრივი მაუწყებელი ქვემო ქართლის და სამცხე ჯავახეთის - ეთნიკური უმცირესობებით კომპაქტურად დასახლებული რეგიონების ტელემაყურებელთა კვლევას აქვეყნებს
„კოვიდ-19“-თან დაკავშირებით ეთნიკური უმცირესობების ინფორმირების მორიგი კამპანია დაიწყო
საქართველოს პირველი არხის პროექტი - „ჩვენი ქართული ენა“
შერიგებისა და სამოქალაქო თანასწორობის საკითხებში სახელმწიფო მინისტრმა სამცხე-ჯავახეთში შეხვედრები გამართა
ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენლებისთვის პროფესიული და უმაღლესი განათლების ხელმისაწვდომობის მხარდაჭერის თემაზე შეხვედრა გაიმართა
შეხვედრა ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენლებთან
საქართველოს პირველ არხზე სომხური და აზერბაიჯანული სკოლების მოსწავლეებისთვის ონლაინოლიმპიადა დაიწყო
ოლიმპიადა სომხური და აზერბაიჯანული სკოლების მოსწავლეებისთვის  
არჩილ თალაკვაძე - საზოგადოებრივი მაუწყებლის პროექტმა „ტელესკოლა“ ბევრ მოსწავლეს მისცა შესაძლებლობა, იყოს სასწავლო პროცესში ჩართული, განსაკუთრებით გამოვყოფ პროგრამას ეთნიკური უმცირესობებისთვის