ტეგი: კომუნიკაციების კომისია

კომუნიკაციების კომისიამ ბავშვებისთვის, მშობლებისა და მასწავლებლებისთვის მედიაწიგნიერების ახალი პროექტი „მედიის გასაღები“ დაიწყო
კომუნიკაციების კომისია - 2021 წლის მონაცემებით, მობილურ ინტერნეტს 3,75 მილიონი აბონენტი იყენებს
კომუნიკაციების კომისია - 2021 წელს ფიქსირებული ინტერნეტის აბონენტების რაოდენობამ მილიონს გადააჭარბა
კომუნიკაციების კომისიამ 2021 წლის ანგარიში გამოაქვეყნა
კომუნიკაციების კომისიასა და სომხეთის ტელევიზიისა და რადიოს კომისიას შორის თანამშრომლობის შეთანხმება გაფორმდა
კომუნიკაციების კომისიის წევრებმა ჩეხ სენატორებს ქართულ მედიაში არსებული გამოწვევები და მიღწევები გააცნეს
კომუნიკაციების კომისიამ „ბილაინის“ ბრენდით ცნობილ „ვიონი საქართველოს“ მფლობელ კომპანიებში 100-პროცენტიანი წილების გასხვისებაზე თანხმობა გასცა
ინტერნეტიზაციის სახელმწიფო პროგრამა
კომუნიკაციების კომისია მომხმარებლებისთვის ნომრის პორტირებას ამარტივებს
„სტრატეგია აღმაშენებელი“ კომუნიკაციების კომისიას მიმართავს, საქართველოში რუსული სახელმწიფო პროპაგანდისტული არხების მაუწყებლობა აიკრძალოს
კომუნიკაციების კომისია უსაფრთხო ინტერნეტის მსოფლიო დღეს სხვადასხვა ღონისძიებით უერთდება
პარლამენტმა კომუნიკაციების კომისიის წევრად ივანე მახარაძე აირჩია
კახა ბექაური - გვაღელვებს, რომ მედიაში იზრდება სიძულვილის ენის ტირაჟირების, ყალბი ინფორმაციისა და დეზინფორმაციის გავრცელების ხარისხი და რაოდენობა
კახა ბექაური - ბოლო სამი წლის განმავლობაში მედიის მიმართ სანქციების მინიმალური რაოდენობის გამოყენება ნათლად ადასტურებს, რომ კომისია მედიას კი არ სჯის, პირიქით
კახა ბექაური - საქართველოს აქვს პერსპექტივა, „ამაზონმა“, „ნეტფლიქსმა“, „ფეისბუქმა“, „გუგლმა“ და ტექნოლოგიურმა გიგანტებმა ჩვენთან გახსნან მონაცემთა გაცვლის ცენტრები
კახა ბექაური - ვირტუალური ოპერატორები ზრდის კონკურენციას, ხარისხს, ტელეკომ სექტორის წილს ეკონომიკაში და არავითარ საფრთხეს არ უქმნის ქსელის ოპერატორებს
კომუნიკაციების კომისიამ აპლიკაცია Happy Onlife თბილისის 55-ე სკოლის მოსწავლეებს გააცნო
კომუნიკაციების კომისიამ IX კლასის მოსწავლეები „მედიის ეკონომიკაში“ გადაამზადა
კომუნიკაციების კომისიამ საჯარო კონსულტაციების ახალი წესი დაამტკიცა
კახა ბექაური - უნდა შემოვიღოთ ისეთი მექანიზმები, რომლებიც უზრუნველყოფს, რომ მედია დაიცავს მაყურებლის ინტერესებს, მიაწოდოს ფაქტები და აღარ იყოს პოლიტიკური ინტერესების გამტარებელი