ტეგი: კომუნიკაციების კომისია
კომუნიკაციების კომისია - იმ ტელეკომპანიების ჯამური სარეკლამო შემოსავლები, რომელთა რეკლამასაც ექსკლუზიურად „ინტერ მედია“ არ ყიდდა, 23 %-ით გაიზარდა
კომუნიკაციების კომისია - 2017 წელს სარეკლამო ბაზრის მთლიანი შემოსავლების არანაკლებ 20% ტელეკომპანიების მიღმა დარჩა
კომუნიკაციების კომისია - შემცირებულია არა სარეკლამო ბაზარი, არამედ ტელევიზიებში შესული თანხა, რაც 2017 წელს „იმედისა“ და „რუსთავი 2“-ის მიერ რეკლამის გაყიდვის სისტემურ ცვლილებას უკავშირდება
კომუნიკაციების კომისია - 2012-2017 წლების მონაცემებით, სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები მზარდია
კომუნიკაციების კომისია მიმართავს „საერთაშორისო გამჭვირვალობას“, უარყოს კომისიის წევრის რეპუტაციის შემლახველი ცრუ ინფორმაცია
კომუნიკაციების ბაზარზე კონკურენცია კრიტიკულ ნიშნულამდე შემცირდა
„სილქნეტისა“ და „ჯეოსელის“ გარიგების შესახებ კომუნიკაციების კომისიაში ინფორმაცია არ შესულა
კომუნიკაციების კომისია - „მაგთიკომის“ მიერ მობილური ინტერნეტის ტარიფის გაძვირება საბაზრო კანონზომიერების ფარგლებს სცილდება
კომუნიკაციების ეროვნული კომისია - ინიცირებული კანონპროექტი მაუწყებლების უფლება-მოვალეობებს ამსუბუქებს
კომუნიკაციების ეროვნული კომისია და საზოგადოებრივი მაუწყებელი ვალდებული იქნებიან, მედიაწიგნიერების განვითარებას ხელი შეუწყონ