ირაკლი ქარსელაძე - ვსაუბრობთ საგზაო მიმართულებით თვისობრივად სხვა განვითარების დონეზე მყოფ ქვეყანაზე, მაგისტრალური გზები ის მიმართულებაა, რომელსაც ინტენსიურად ვავითარებთ
ირაკლი ქარსელაძე - ვსაუბრობთ საგზაო მიმართულებით თვისობრივად სხვა განვითარების დონეზე მყოფ ქვეყანაზე, მაგისტრალური გზები ის მიმართულებაა, რომელსაც ინტენსიურად ვავითარებთ

მაგისტრალური გზების განვითარების წელს უკვე ექვსი წარმატებული შედეგი გვქონდა, რომელიც უკავშირდება როგორც უმნიშვნელოვანესი პროექტების, ისე საეტაპო ფაზების დასრულებას, – ამის შესახებ რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის მინისტრმა, ირაკლი ქარსელაძემ მთავრობის სხდომის დასრულების შემდეგ, ბრიფინგზე განაცხადა.

როგორც მინისტრმა აღნიშნა, რიკოთის ახალი მაგისტრალური, ოთხზოლიანი გზის 48 კმ-ით უკვე შესაძლებელია შემცირებულ დროში გადაადგილება.

ასევე, ბოლო თვეებში გაიხსნა ბათუმის შემოვლითი 14 კმ-იანი მაგისტრალური გზა, თბილისი-საგარეჯოს 35 კმ-იანი მონაკვეთი, ბაკურციხე-წნორის 18 კმ-იანი მაგისტრალური გზა და ამ მიმართულებით მომდევნო წელიც შედეგიანი იქნება.

ირაკლი ქარსელაძემ იმ მასშტაბურ პროექტებზეც ისაუბრა, რომელთა განხორციელებაც იგეგმება და აღნიშნა, რომ მიმდინარეობს სატენდერო პროცედურები რუსთავი-წითელი ხიდი-ალგეთი-სადახლოს მაგისტრალური გზის მშენებლობის პროექტზე.

ასევე, მოსამზადებელი პროცედურებია დაწყებულია სამივე საგზაო დერეფნის – აღმოსავლეთ-დასავლეთის, კახეთისა და სამხრეთ-ჩრდილოეთის მიმართულებით ახალი პროექტების განხორციელებისთვის.

„მომავალ წელს დაგეგმილია საგარეჯო-ბადიაურის გზის დასრულება და კახეთის მიმართულებით უკვე 52 კილომეტრის მაგისტრალური გზა გვექნება აშენებული. ასევე, გათვალისწინებულია ბადიაური-ჩალაუბნის, გურჯაანი-თელავისა და ლაგოდეხის შემოვლითი გზის მშენებლობა. დაგეგმილია ლილოს შემოვლითი გზის მშენებლობის დაწყება და თბილისში დასავლეთიდან შემოსასვლელ-გასასვლელი ახალი გზის მშენებლობა“, – განაცხადა ირაკლი ქარსელაძემ.

მინისტრის თქმით, ინტენსიური მოძრაობის განტვირთვისთვის იგეგმება მნიშვნელოვანი პროექტის განხორციელება წიწამური-ჟინვალის მიმართულებით, ნატახტრის შემოვლითი გზის მშენებლობა.

„ჩვენ ვსაუბრობთ საგზაო მიმართულებით თვისობრივად სხვა განვითარების დონეზე მყოფ ქვეყანაზე. რეალურად, ყველა ამ საგზაო ინფრასტრუქტურული პროექტების განხორციელების შედეგად, თბილისიდან-ბათუმამდე მგზავრობისთვის მხოლოდ სამი საათი დაგვჭირდება. სამუშაოების დასრულების შემდგომ სტეფანწმინდამდე მგზავრობას საათ-ნახევარს, ხოლო თელავამდე ერთ საათსა და 20 წუთს მოვანდომებთ“, – განაცხადა ირაკლი ქარსელაძემ.