კომუნიკაციების კომისიამ მედიაწიგნიერების სწავლებაში დამატებით 280 მასწავლებელი გადაამზადა
კომუნიკაციების კომისიამ მედიაწიგნიერების ფორმალურ განათლებაში ინტეგრირების მიზნით დამატებით 280 მასწავლებელი მედიაწიგნიერების საგნის სწავლებაში გადაამზადა.
შეხვედრები მედიაწიგნიერების ტრენერმა, ხათუნა ციხელაშვილმა და მედიაწიგნიერების ექსპერტმა, ნატალია ინგოროყვამ ჩაატარეს, რომლებმაც მონაწილეებს სპეციალურად მედიაწიგნიერების სწავლებისთვის შემუშავებული საგანმანათლებლო რესურსები, კერძოდ, საგანმანათლებლო სტანდარტი და სახელმძღვანელო „მედიაწიგნიერების გაკვეთილები“ გააცნეს.
გადამზადების შემდეგ, მასწავლებლებს ექნებათ შესაძლებლობა X,XI და XII კლასებში მედიაწიგნიერების არჩევით საგანს გაუძღვნენ და 1 სემესტრის განმავლობაში მოსწავლეებს მედიისა და ინფორმაციის ენა, ინფორმაციის დამუშავება, დეზინფორმაციის სახეები, ყალბი ინფორმაციის აღმოჩენა და სიმართლის დადგენის ტექნიკები შეასწავლონ.
კომუნიკაციების კომისიამ „მედიაწიგნიერების ფორმალურ განათლებაში ინტეგრირების“ პროექტი განათლების, მეცნიერებისა და ახალგაზრდობის სამინისტროსთან თანამშრომლობით და გაერო-ს ბავშვთა ფონდის(UNICEF) მხარდაჭერით, 2022 წელს დაიწყო. პროექტის ფარგლებში თავდაპირველად ჩატარდა მედიაწიგნიერების საჭიროებების კვლევა, შემუშავდა საგანმანათლებლო სტანდარტი, სასწავლო მოდული და სახელმძღვანელო, რომელთა გამოყენებით, მედიაწიგნიერების სწავლებაში საქართველოს მასშტაბით უკვე 2250 მასწავლებელი გადამზადდა. პროექტის შედეგად, მედიაწიგნიერება ფორმალურ განათლებაში 2023 წელს ინტეგრირდა, ხოლო იმავე წელს, საქართველოს ექვსმა სკოლამ მედიაწიგნიერების საგანი აირჩია და სწავლება დაიწყო. 2024 წლიდან კი ასეთი სკოლების რიცხვი 227-მდე გაიზარდა, საიდანაც 91%-ს საქართველოს რეგიონის საჯარო სკოლები წარმოადგენენ.
მედიაწიგნიერების ფორმალურ განათლებაში ინტეგრირების პროცესის ხელშეწყობა კომუნიკაციების კომისიის ერთ-ერთი მთავარი პრიორიტეტია. შესაბამისად, კომისია აგრძელებს მასწავლებელთა გადამზადებას, რომლის შედეგად მასწავლებლები მედიაწიგნიერების სწავლების პროცესის წარმართვას მეტად ეფექტიანად და ნაყოფიერად შეძლებენ.
ინფორმაციას კომუნიკაციების კომისიის პრესსამსახური ავრცელებს.