ტეგი: კომუნიკაციების კომისია

გერმანიის მარეგულირებელი კომისიის პრეზიდენტი - მედიააკადემიამ უმოკლეს დროში მედია პროფესიონალების დონის ამაღლებისთვის შთამბეჭდავ შედეგებს მიაღწია
გერმანიის მარეგულირებელი კომისიის პრეზიდენტი - მედიააკადემიის დაფუძნებიდან ერთ წელიწადში საქართველომ შთამბეჭდავ შედეგებს მიაღწია
კომუნიკაციების კომისია და მედიააკადემია გერმანიის მთავარ მარეგულირებელ კომისიას მასპინძლობენ
კახა ბექაური - მთლიანი სატელევიზიო სარეკლამო ბაზარი არის ის თანხა, რასაც რეკლამის დამკვეთები ხარჯავენ და არა ის, რაც მაუწყებლებში მიდის
კახა ბექაური - სარეკლამო ბაზრისთვის პირველი და მთავარი მასტიმულირებელი არის რეიტინგების ერთი სტანდარტით გაზომვა
კომუნიკაციების კომისია წინასაარჩევნო პერიოდის მედიამონიტორინგის ანგარიშს აქვეყნებს
კომუნიკაციების კომისია ქვეყანაში მედიაწიგნიერების განვითარების მიზნით, ერთიანი ქსელის შექმნის ინიციატივით გამოდის
მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები 8%-ით, კომერციული რეკლამისთვის დათმობილი დრო კი 25%-ით არის გაზრდილი
კომუნიკაციების კომისია მე-10 და მე-11 კლასელებისთვის კონკურსს აცხადებს
ელექტრონული კომუნიკაციების სფეროს გამოწვევებზე თბილისში 19 ქვეყნის მონაწილეობით კონფერენცია გაიმართა
არჩილ თალაკვაძე - დასტურდება, რომ საარჩევნო კამპანიის დროს „რუსთავი 2“-სა და „ნაციონალურ მოძრაობას“ შორის ზღვარი წაშლილი იყო
გია ვოლსკი მიიჩნევს, რომ წინასაარჩევნო პოლიტიკური რეკლამის შესახებ კომუნიკაციების კომისიის დასკვნით უფრო დეტალური დაინტერესებაა საჭირო 
ივანე მახარაძე - წინასაარჩევნო პერიოდში პოლიტიკური რეკლამების ანალიზით რამდენიმე მნიშვნელოვანი გარემოება გამოიკვეთა
კომუნიკაციების კომისია - წინასაარჩევნოდ „რუსთავი 2“-ზე ყველაზე მეტი ღირებულების რეკლამა გრიგოლ ვაშაძემ განათავსა, „ტელეიმედზე“ კი, სალომე ზურაბიშვილმა
კომუნიკაციების კომისია - წინასაარჩევნოდ ყველაზე მეტი უფასო პოლიტიკური რეკლამა გრიგოლ ვაშაძეს ჰქონდა, ყველაზე მეტი ფასიანი კი, სალომე ზურაბიშვილს  
კომუნიკაციების კომისია - „რუსთავი 2“-მა უფასო პოლიტიკური რეკლამის ლიმიტის გაზრდით, გრიგოლ ვაშაძეს დამატებით 1,281,511 ლარის რეკლამა აჩუქა
კომუნიკაციების კომისია - „რუსთავი 2“-ის მიერ კომისიაში წარდგენილ ფინანსურ დოკუმენტსა და პარტიების მიერ აუდიტის სამსახურში წარდგენილ დოკუმენტებში მნიშვნელოვანი აცდენაა
კომუნიკაციების კომისია - 2018 წლის წინასაარჩევნო პერიოდში ტელემაუწყებლებმა ეთერში 30 მილიონი ლარის უფასო პოლიტიკური რეკლამა განათავსეს
ახალ პლატფორმას sheamotsme.ge უკვე 40 ათასზე მეტი ვიზიტორი ჰყავს
კომუნიკაციების კომისიის მედიააკადემიამ სოციალური კვლევისა და ამბის თხრობის მეთოდებზე ჟურნალისტებისთვის ვორკშოპი ჩაატარა