ტეგი: სარეკლამო შემოსავლები

„საარჩევნო კოდექსით“, მედიასაშუალებებს არ ექნებათ ვალდებულება, აუდიტის სამსახურს სარეკლამო შემოსავლებზე ინფორმაცია წარუდგინონ
ტელემაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები მესამე კვარტალში 12.7 პროცენტით არის გაზრდილი
კომუნიკაციების კომისია - იმ ტელეკომპანიების ჯამური სარეკლამო შემოსავლები, რომელთა რეკლამასაც ექსკლუზიურად „ინტერ მედია“ არ ყიდდა, 23 %-ით გაიზარდა
კომუნიკაციების კომისია - 2012-2017 წლების მონაცემებით, სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები მზარდია
ვახტანგ აბაშიძე - 2017 წლის სარეკლამო შემოსავლების შესწავლილი მონაცემებიდან სარეკლამო ბაზარზე პოზიტიური დინამიკა იკვეთება