ტელემაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები მესამე კვარტალში 12.7 პროცენტით არის გაზრდილი
ტელემაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები მესამე კვარტალში 12.7 პროცენტით არის გაზრდილი

2018 წლის III კვარტლის სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები, 2017 წლის III კვარტალთან შედარებით, 12.7 პროცენტით, 1,857,745 ლარით გაიზარდა, – ასეთია საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მონაცემები.

„რაც შეეხება ორ ყველაზე დიდ მაუწყებელს რომლებსაც ბაზრის 65 პროცენტი უკავიათ, 2018 წლის მესამე კვარტალში მათი სარეკლამო შემოსავლების ტენდენცია შეცვლილია: სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“-ის სარეკლამო შემოსავალი წინა წელთან შედარებით 9 პროცენტითაა გაზრდილი, ხოლო ტელეკომპანია „იმედს“ 2018 წლის III კვარტალში 2017 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 6 პროცენტიანი კლება აქვს“, – ნათქვამია კომუნიკაციების კომისიის მიერ გავცრელებულ ინფორმაციაში.

კომისიამ მაუწყებლების შემოსავლების 2018 წლის III კვარტლის ანგარიში გამოაქვეყნა, რომელიც სხვა შემოსავლებთან ერთად რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, განცხადებებსა და ტელეშოფინგს მოიცავს.