ტეგი: საარჩევნო რეკლამა
ირაკლი კობახიძე - იგივე არასამთავრობო ორგანიზაციებს, რომლებიც 2019 წლის ბოლოს კატეგორიულად ითხოვდნენ ნეგატიური პოლიტიკური რეკლამის შენარჩუნებას, ახლა აშფოთებთ ნეგატიური რეკლამა, ეს ორმაგი სტანდარტია
კომუნიკაციების კომისია - წინასაარჩევნოდ მაუწყებლებმა დაახლოებით 62.5 მილიონი ლარის უფასო პოლიტიკური რეკლამა განათავსეს
„ფეისბუქის“ ადმინისტრაციის გადაწყვეტილებით, საარჩევნო და პოლიტიკური რეკლამის განთავსება ავტორიზებულ მომხმარებლებს შეეძლებათ, მათ შორის საქართველოშიც