ტეგი: გიორგი ამილახვარი
გიორგი ამილახვარი აზერბაიჯანის პრემიერ-მინისტრ ალი ასადოვს შეხვდა
გიორგი ამილახვარი აზერბაიჯანის ახალგაზრდობისა და სპორტის მინისტრს შეხვდა
განათლების მინისტრი სამუშაო ვიზიტით ბაქოში იმყოფება
გიორგი ამილახვარმა აზერბაიჯანის დიპლომატიური აკადემიის რექტორთან სამუშაო შეხვედრა გამართა
ბაქოში ვიზიტის ფარგლებში გიორგი ამილახვარი აზერბაიჯანელ კოლეგას შეხვდა
გიორგი ამილახვარმა არაბთა საამიროების კაბინეტის საქმეთა მინისტრის მოადგილესთან შეხვედრა გამართა
გიორგი ამილახვარი ჰარვარდის უნივერსიტეტის სტუდენტებს შეხვდა
გიორგი ამილახვარმა პროფესიული განათლების ეროვნული ჯილდოს 2023 წლის გამარჯვებულთა დაჯილდოებაში მიიღო მონაწილეობა
გიორგი ამილახვარი - მორიგი მკრეხელური გამოვლინება და კიდევ ერთი იერიში ვნახეთ ჩვენს დედა ეკლესიაზე, საზოგადოებამ ამ ადამიანებს თავად გასცა პასუხი
გიორგი ამილახვარმა იტალიის ელჩთან, ენრიკო ვალვოსთან გამოსამშვიდობებელი შეხვედრა გამართა
გიორგი ამილახვარი - დარწმუნებული ვარ, 2024 წელს არაერთ მნიშვნელოვან ინიციატივას განვახორციელებთ და ჩვენს შვილებს შევუქმნით უკეთეს გარემოს, სადაც საკუთარი შესაძლებლობების მაქსიმუმის გამოვლენის შესაძლებლობა ექნებათ
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის პირველ მოადგილედ ალექსანდრე წულაძე დაინიშნა
რექტორთა კონფერენცია
გიორგი ამილახვარი - ჩვენ, სახელმწიფო ვხდებით ინვესტორი პროფესიულ განათლებაში და მზად ვართ, პროფესიული განათლება კერძო სექტორის ჩართულობით, მათთან ერთად განვახორციელოთ
გიორგი ამილახვარი - როცა ვახსენეთ ეროვნული, პატრიოტული, წამოვიდა წინააღმდეგობა, ევროპის ვერცერთ ქვეყანაში ვერ ნახავთ ზოგადი განათლების საფუძვლის დოკუმენტს, სადაც მსგავსი იდეოლოგია არ არის
გიორგი ამილახვარი - უმაღლესი განათლებისთვის რესურსები უკეთესად შეგვიძლია, გამოვიყენოთ, ჩვენ არავითარ შემთხვევაში არ გავატარებთ რეფორმას, რაც შეზღუდავს უმაღლეს განათლებაზე ხელმისაწვდომობას
განათლების საერთაშორისო ცენტრის წლის შეჯამება
გიორგი ამილახვარმა განათლების საერთაშორისო ცენტრის 2023 წლის შემაჯამებელი ღონისძიება გახსნა
გიორგი ამილახვარი - ჩვენ ვდგამთ ნაბიჯებს, რომელმაც საბოლოო ჯამში, უკეთესი ხარისხის განათლებასთან უნდა მიგვიყვანოს
გიორგი ამილახვარი - ჩვენი პრინციპული გადაწყვეტილებაა, ეტაპობრივად განათლების პოლიტიკის ფორმირება დაეფუძნოს პროცესების დაკვირვებას, ანალიზს და არა ჩაკეტილ კაბინეტში ორი-სამი ადამიანის გადაწყვეტილებებს