ტეგი: სარეკლამო ბაზარი
კონფერენცია სატელევიზიო სარეკლამო ბაზრის გამოწვევებზე
კომუნიკაციების კომისია - 2020 წელს ტელემაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები, პოლიტიკური რეკლამის ხარჯზე 11 პროცენტით გაიზარდა, კომერციული რეკლამა კი ცხრა პროცენტით შემცირდა
კახა ბექაური - სარეკლამო ბაზრისთვის პირველი და მთავარი მასტიმულირებელი არის რეიტინგების ერთი სტანდარტით გაზომვა
კვლევის თანახმად, ევროკავშირის წევრ 20 ქვეყანაში ინტერნეტ სარეკლამო ბაზარი ბოლო 6 წელიწადში 93%-ით გაიზარდა, სატელევიზიო კი - 9%-ით
კახა ბექაური - სატელევიზიო ბაზარი აღარ გაიზრდება, მაგრამ ძალიან მზარდი იქნება ინტერნეტის სარეკლამო ბაზარი
კომუნიკაციების კომისია - იმ ტელეკომპანიების ჯამური სარეკლამო შემოსავლები, რომელთა რეკლამასაც ექსკლუზიურად „ინტერ მედია“ არ ყიდდა, 23 %-ით გაიზარდა
კომუნიკაციების კომისია - შემცირებულია არა სარეკლამო ბაზარი, არამედ ტელევიზიებში შესული თანხა, რაც 2017 წელს „იმედისა“ და „რუსთავი 2“-ის მიერ რეკლამის გაყიდვის სისტემურ ცვლილებას უკავშირდება
სარეკლამო ბაზრის ანალიზის შედეგებს კომუნიკაციების ეროვნული კომისია დღეს გამოაქვეყნებს
აქტუალური თემა მაკა ცინცაძესთან ერთად - ცვლილებები მაუწყებლობის შესახებ კანონში