#სახლისკენ - პერსონალური ბრენდინგი 4D განზომილებით
#სახლისკენ - პერსონალური ბრენდინგი 4D განზომილებით

რას ნიშნავს პერსონალური ბრენდი? როგორ შევაფასოთ ჩვენი პერსონალური ბრენდი და დავგეგმოთ მისი ეფექტური აქტივიზაცია? როგორ შევქმნათ და გავხდეთ ადამიანი-ბრენდი?

სატელეფონო ჩართვა – Nino Tsitlanadze Consultancy დამფუძნებელი, პერსონალური ბრენდინგისა და კრეატიული კომუნიკაციის კონსულტანტი ნინო წითლანაძე.

გადმოწერე აპლიკაცია – 1TV საქართველოს რადიო და მოუსმინე რადიო გადაცემებს ლაივ რეჟიმში: