– მომხმარებლის ქცევა ფორსმაჟორულ სიტუაციებში, მათი ფსიქოლოგიური ტიპაჟის გათვალისწინებით.
– სხვადასხვა სახის პროდუქტზე გაზრდილი თუ შემცირებული მოთხოვნილების მიზეზები.
რესპონდენტები: ქრისტინე ლორთქიფანიძე – კვლევითი კომპანია „ანოვას“ დამფუძნებელი,
ანა მიქიაშვილი – ფსიქოლოგი.
ავტორი: მარიამ ჩოჩია.
პროდიუსერი: ეკა ტალახაძე.
გადმოწერე აპლიკაცია – 1TV საქართველოს რადიო და მოუსმინე რადიო გადაცემებს ლაივ რეჟიმში: