პიკის საათი - პანდემიის გავლენა მომხმარებლის ფსიქოლოგიაზე
პიკის საათი - პანდემიის გავლენა მომხმარებლის ფსიქოლოგიაზე

– მომხმარებლის ქცევა ფორსმაჟორულ სიტუაციებში, მათი ფსიქოლოგიური ტიპაჟის გათვალისწინებით.

– სხვადასხვა სახის პროდუქტზე გაზრდილი თუ შემცირებული მოთხოვნილების მიზეზები.

რესპონდენტები: ქრისტინე ლორთქიფანიძე – კვლევითი კომპანია ანოვას დამფუძნებელი,

ანა მიქიაშვილი – ფსიქოლოგი.

ავტორი: მარიამ ჩოჩია.

პროდიუსერი: ეკა ტალახაძე.

გადმოწერე აპლიკაცია – 1TV საქართველოს რადიო და მოუსმინე რადიო გადაცემებს ლაივ რეჟიმში: