ტეგი: მედია

ვასილ მაღლაფერიძე - პირველ არხზე არ გავა უხარისხო პროდუქცია, არ გავუშვებთ ბნელეთის აპოლოგიას, რასაც მიმართავენ, როგორმე ადამიანები თავიანთ საინფორმაციო საშუალებებთან რომ მიიყვანონ
ვასილ მაღლაფერიძე აცხადებს, რომ სექტემბერში საქართველოს პირველი არხი ახალ პროექტს - „საქართველო 360 გრადუსით“ წარადგენს
რუსუდან მანჯგალაძე - პირველ არხს არ აქვს უფლება, რომ მხოლოდ დროის ამოსავსებად გაკეთებულ, დაბალი ხარისხის ტელეპროდუქტში გადაყაროს თანხა
რამილია ალიევა - პანდემიის პერიოდში ლიდერები ვიყავით, ვისარგებლეთ პირველი არხის ყველა პლატფორმით, რათა ჩვენს მოქალაქეებს ჰქონოდათ ინფორმაცია მათთვის გასაგებ ენაზე
გიორგი ხაბურზანია - რაც ახლა პირველ არხზე ხდება, ორი წლის წინ არხის მენეჯმენტის მიერ გრძელვადიანად მიღებული გადაწყვეტილებების ლოგიკური შედეგია
ვასილ მაღლაფერიძე - პირველი არხის ჟურნალისტების საქმიანობაში ვერავინ ჩაერევა, არჩევნებს საკუთარი პროფესიული ეთიკისა და სინდისის კარნახით გააშუქებენ
ვასილ მაღლაფერიძე - უკვე ყველა ინფორმაცია მაქვს, რომ წლების განმავლობაში პირველი არხის იმიჯი ხელოვნურად იყო დაზიანებული
ვასილ მაღლაფერიძე - ქართულ ტელევიზიებში ხანდახან ისეთი გადაცემები გადის, რომ 21-ე საუკუნეში ეს უბრალოდ, სამარცხვინოა
ვასილ მაღლაფერიძე - ჩვენი მედიასივრცე წალეკვის წინაშეა აგრესიული უგემოვნობით
ვასილ მაღლაფერიძე - 15 სექტებრიდან, როცა მთელ სიმძლავრეებს ჩავრთავთ, ძალიან ბევრი ისეთი სიახლე იქნება, რომელიც პირველ არხზე აქამდე არ ყოფილა
ახალი სატელევიზიო სეზონი და სიახლეები საქართველოს პირველ არხზე - „აქტუალური თემა“ #LIVE
მარიამ გაფრინდაშვილი და ნინი ჯაოშვილი / ანა ქორიძე და სალომე ჩიტიაშვილი
დავით ნარტყოშვილი და თამთა გვიშიანი / მეგი კობახიძე და თამარ სოკოლოვა
გიორგი ახვლედიანი და თამარ ახვლედიანი / რუსკა კილასონია და ირაკლი გულორდავა
„მასტერშეფი“ - ლიდერი ქართულ ონლაინსივრცეში
„მასტერშეფის“ მესამე სეზონის გამარჯვებული ცნობილია
ტრაგედიების გაშუქება ქართულად
ზურაბ მხეიძე - არც ერთი ვირუსი არ ვითარდება ისე სწრაფად, როგორც ნეგატიური ინფორმაცია, მედიამ უნდა იცოდეს, რას უშვრება საზოგადოებას
ნინო ჭალაგანიძე - ჩვენი მედია რეიტინგს არის გამოკიდებული და ყველაფერს კადრულობს, რომ მეტი მაყურებელი ჰყავდეს
ირა ჭელიძე - ის, რაც ახლა მედიაში ხდება, არის პოლიტიკური ტექნოლოგია კონკრეტული პოლიტიკური მიზნის მისაღწევად