ტეგი: კომერციული რეკლამა
კომუნიკაციების კომისიამ იმ კომპანიების ათეული გამოაქვეყნა, რომლებიც 2024 წლის მეორე კვარტალში ტელევიზიებს რეკლამაში ყველაზე მეტს უხდიდნენ
ცვლილებები „მაუწყებლობის შესახებ“ კანონში
ფიქრია ჩიხრაძე - საზოგადოებრივ მაუწყებელზე კომერციული რეკლამის განთავსების თაობაზე მეტი თანამშრომლობაა საჭირო
გია იაკობაშვილი - პრეზიდენტთან შეხვედრაზე ოთხი საკითხიდან სამზე აზრთა სრული თანხვედრა იყო
ლევან კობერიძე - თქმა, რომ რეკლამით მაუწყებლის მხრიდან ჟურნალისტების სტიმულირება იქნება, ჩემთვის გაუგებარია