შემოსავლების სამსახური - სიმართლეს არ შეესაბამება „თიბისი ბანკის“ მიერ მომხმარებლებისთვის გაგზავნილი შეტყობინების შინაარსი, თითქოს კომპენსაციის მიმღებთა საბანკო ანგარიშებს ყადაღა დაედო
შემოსავლების სამსახური - სიმართლეს არ შეესაბამება „თიბისი ბანკის“ მიერ მომხმარებლებისთვის გაგზავნილი შეტყობინების შინაარსი, თითქოს კომპენსაციის მიმღებთა საბანკო ანგარიშებს ყადაღა დაედო

ფინანსთა სამინისტროს შემოსავლების სამსახური აცხადებს, რომ სიმართლეს არ შეესაბამება „თიბისი ბანკის“ მიერ მომხმარებლებისთვის გაგზავნილი შეტყობინების შინაარსი, თითქოს კომპენსაციის მიმღები პირების საბანკო ანგარიშებს ყადაღა დაედო.

შემოსავლების სამსახური ამის შესახებ განცხადებას ავრცელებს:

„ფინანსთა სამინისტროს შემოსავლების სამსახური განმარტავს, რომ მცდარია და სინამდვილეს არ შეესაბამება „თიბისი ბანკის“ მიერ მომხმარებელთა პირად მობილურ ტელეფონებზე გაგზავნილი მოკლე ტექსტური შეტყობინების შინაარსი, სადაც აღნიშნული ბანკი მათ ატყობინებს, თითქოს, შემოსავლების სამსახურის მიერ, კომპენსაციის მიმღებ პირთა მიმართ, საგადასახადო ვალდებულების უზრუნველყოფის მიზნით, საბანკო ანგარიშებზე ყადაღის დადება განხორციელდა.

კიდევ ერთხელ აღვნიშნავთ, რომ გლობალური პანდემიის გამო შემოსავლების დაკარგვით გამოწვეული პრობლემების დაძლევისა და კრიზისის შედეგად მიყენებული ზიანის შემსუბუქების მიზნით, საქართველოს მთავრობის დადგენილებით დამტკიცებული „ახალი კორონავირუსით (SARS-COV-2) გამოწვეული ინფექციის (COVID-19) შედეგად მიყენებული ზიანის შემსუბუქების მიზნობრივი სახელმწიფო პროგრამის” ფარგლებში, გარკვეულ პირებზე გაცემულ ფულად კომპენსაციებზე უწყების მიერ, არანაირი საგადასახადო უზრუნველყოფის ღონისძიების გატარება არ მომხდარა.

ფინანსთა სამინისტროს შემოსავლების სამსახური იმედოვნებს, რომ „თიბისი ბანკის“ მიერ, შესაბამისი საინფორმაციო საშუალებების გამოყენებით, საზოგადოების ინფორმირების მიზნით მცდარი და უწყების რეპუტაციის შემლახავი ინფორმაციის უარყოფა მოხდება“, – აღნიშნულია უწყების განცხადებაში.