დედაქალაქის მერიას 2018 წლის ბიუჯეტში რეკლამისთვის მილიონ ლარზე მეტი აქვს გამოყოფილი
ქალაქ თბილისის მერიის, მისი სტრუქტურული ერთეულების, რაიონული გამგეობების დაგეგმილი და განხორციელებული პროექტების შესახებ საინფორმაციო მასალების, რგოლების დამზადება, მედია-სივრცესა და სოციალურ ქსელებში განთავსება და სარეკლამო კამპანიის წარმოება დედაქალაქის ბიუჯეტს 650 000 ლარი დაუჯდება.
ვიდეოპორატალ MYVIDEO.GE-ზე ქალაქ თბილისის მუნიციპალიტეტის მერიის პროექტების შესახებ საინფორმაციო ვიდეორგოლების განთავსების მომსახურებისთვის 100 000 ლარია გამოყოფილი.
რეკლამა სოციალურ ქსელში 20 000, ხოლო მერიისა დ ამისი სტრუქტურული ერთეულებისა თუ გამგეობების დაგეგმილი ღონისძიებების პირდაპირი ეთერით ტრანსლირებისთვის ტექნიკური საშუალებების, ტელე-ოპერატორებისა და რეჟისორების მომსახურებისთვის 80 000 ლარია განსაზღვრული, პოლიგრაფიული და სარეკლამო მასალებისა თუ სხვა თანმდევი მომსახურება-მონტაჟისთვის კი 250 000. ჯამში დედაქალაქის ბიუჯეტის პროექტში რეკლამისთვის გამოყოფილი ხარჯი 1 100 000 აღწევს.