ბექა ლილუაშვილი - საპატრულო პოლიციის დეპარტამენტის ერთიანი მომსახურების ცენტრში მოქალაქეებს 50-მდე სერვისის მიღება შეუძლიათ
ბექა ლილუაშვილი - საპატრულო პოლიციის დეპარტამენტის ერთიანი მომსახურების ცენტრში მოქალაქეებს 50-მდე სერვისის მიღება შეუძლიათ

შინაგან საქმეთა სამინისტროს ანალიზისა და რეფორმების სამმართველოს უფროსი ბექა ლილუაშვილი აცხადებს, რომ საპატრულო პოლიციის დეპარტამენტის ერთიანი მომსახურების ცენტრში მოქალაქეებს 50-მდე სერვისის მიღება შეუძლიათ.

მისი თქმით, ახალი ცენტრის ფუნქციონირება საგრძნობლად გაზრდის მოქალაქეთათვის საპოლიციო სერვისების მიწოდების ეფექტიანობას და შემცირდება სასურველი სერვისის მიღების დრო.

„საპატრულო პოლიციის ერთიანი მომსახურების ცენტრმა ჩაანაცვლა არა მხოლოდ „მე–12 ოთახი“, არამედ რამდენიმე სხვადასხვა ლოკაცია, სადაც მოქალაქეებს საპატრულო პოლიციის სერვისები მიეწოდებოდათ. მაგალითად, საჯარიმოდან ავტომობილის გაყვანის ნებართვა, შეჩერებული მართვის უფლების ჯარიმით ჩანაცვლება – ყველა ეს სერვისი, რაც საპატრულო პოლიციის კომპეტენციის ფარგლებში მიეწოდებოდა მოქალაქეებს, აქამდე ძირითადად ხდებოდა „მე-12 ოთახის საშუალებით, თუმცა სანებართვო მომსახურება, როგორიცაა არაგაბარიტული ტვირთის გადატანის ნებართვა, დაკარგული სანომრე ნიშნის გაცემა და სხვა სერვისი, მოქალაქეებს მიეწოდებოდა რამიშვილის ქუჩაზე, N38–ში, სადაც ახლა ვიმყოფებით. ჩვენი ამოცანა იყო, ეს მომსახურებები მოქალაქეებისთვის „ერთი სარკმლის“ პრინციპით მიგვეწოდებინა.

სწორედ ამიტომ შევქმენით საპატრულო პოლიციის ერთიანი მომსახურების ცენტრი, სადაც ერთ სივრცეში თავმოყრილია 50-მდე სერვისი, მათ შორის, მომსახურების სააგენტოს გარკვეული სერვისები. შემდეგ ეტაპი ერთიანი მომსახურების ცენტრის განვითარების არის სწორედ იგივე კონცეფციის, მოქალაქეებისთვის სერვისების „ერთი სარკმლის“ პრინციპით მიწოდების კონცეფციის გადატანა საქართველოს რეგიონებში. აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული ცენტრი გულისხმობს არა მხოლოდ ფიზიკურ ლოკაციას, სადაც თავს იყრის ყველა საპოლიციო სერვისი, არამედ დოკუმენტბრუნვის და საქმისწარმოების ახალ სტანდარტს. ეს იმას ნიშნავს, რომ განაცხადებას, რომელიც საპატრულო პოლიციაში მიიღებოდა ფურცელზე, ეს ელემენტი საერთოდ გაქრა და საკანცელარიო დოკუმენტბრუნვის კომპონენტი მთლიანად წამოვიდა ცენტრის განკარგულებაში“, – განაცხადა შინაგან საქმეთა სამინისტროს ანალიზისა და რეფორმების სამმართველოს უფროსმა ბექა ლილუაშვილმა.

შინაგან საქმეთა სამინისტრომ საპატრულო პოლიციის დეპარტამენტის ერთიანი მომსახურების ცენტრი დღეს გახსნა.

​საპატრულო პოლიციის ერთიანი მომსახურების ცენტრმა 15:00 საათიდან 18:00 საათამდე 250 მოქალაქე მიიღო. შსს-ში აცხადებენ, რომ ამოქმედდა საინფორმაციო სატელეფონო ცენტრი – 2 41 42 42, რომელიც
მოქალაქეებისთვის საჭირო ინფორმაციისა და გარკვეული სერვისების ოპერატიულად მიწოდებას უზრუნველყოფს.