თინათინ ბერძენიშვილი
თინათინ ბერძენიშვილი

გენერალური დირექტორი

მედიის და მარკეტინგული კომუნიკაციის სფეროში მუშაობის 20 წელზე მეტი გამოცდილება. მედია მენეჯმენტის, სტრატეგიული დაგეგმვის, დიგიტალური მედიის და ახალი ტექნოლოგიების დანერგვის მიმართულებით მუშაობის დიდი გამოცდილება. საერთაშორისო ორგანიზაციებთან, ბიზნეს და არასამთავრობო სექტორთან ეფექტური კომუნიკაციის გამოცდილება, როგორც საქართველოში, ასევე ევროპის სხვადასხვა ქვეყანაში.

კრიზისულ სიტუაციებში კომუნიკაციის და მართვის გამოცდილება, კონფლიქტის კონტექსტში საზოგადოებასთან ურთიერთობის საკითხებზე მუშაობა;

საერთაშორისო კონფერენციების, მედიის მართვის, მედიასამართლის საკითხების შესახებ ფორუმებში, სემინარებში, ტრენინგებში მონაწილეობა;

 

ევროპის მაუწყებელთა კავშირი (EBU)

ევროპის მაუწყებელთა კავშირის გენდერული თანასწორობის ჯგუფის ხელმძღვანელი

ევროპის მაუწყებელთა კავშირის მედიაკომიტეტის წევრი

ევროპის მაუწყებელთა კავშირის ცენტრალური ევროპის ქვეყნების კომიტეტის წევრი

 

პროფესიული გამოცდილება

2020-დღემდე – საზოგადოებრივი მაუწყებლის გენერალური დირექტორი

2018-2020 – საზოგადოებრივი მაუწყებლის გენერალური დირექტორის პირველი მოადგილე

2015-2020 – საზოგადოებრივი მაუწყებელი – მედიის და კომუნიკაციების ბლოკის დირექტორი

2014-2015 – საზოგადოებრივი მაუწყებელი – მერკეტინგის დეპარტამენტის დირექტორი

2011-2014 – საზოგადოებრივი მაუწყებელი – საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროსი

2012-2013 – საზოგადოებრივი მაუწყებელი – წამყვანი

2005-2009 – სადაზღვევო საბროკერო კომპანია NLI LTD – მარკეტინგი/PR მენეჯერი (აზერბაიჯანი)

2001-2003 – „არტ იმედი“, ვიდეო პროდუქციის მენეჯერი

2003 – ტელეკომპანია „იმედი“, გადაცემის წამყვანი

2000-2003 – ტელე-რადიოკომპანია „აუდიენცია” – გადაცემა „მეალომანია”, ავტორი და ხელმძღვანელი

1999-2000 – ტელე-რადიო კომპანია „აუდიენცია” – ჟურნალისტი

1997-1999 – გაზეთი „ქართული ფილმი” – ჟურნალისტი

 

განათლება
2015-დღემდე – შოთა რუსთაველის სახელობის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტი. სადოქტორო პროგრამა: მედიის კვლევა (კულტურა მედიაში)

1997-2002 – შოთა რუსთაველის სახელობის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტი. სამაგისტრო პროგრამა – კინოჟურნალისტიკა

 

ტრენინგი

2017 – სამხრეთ კალიფორნიის უნივერსიტეტი USC ანენბერგის უნივერსიტეტი – მედიის მართვა

2016 – ტომსონის ფონდი (Thomson Foundation) – გარემოსდაცვითი საკითხების გაშუქება

2016 – ტომსონის ფონდი (Thomson Foundation) – სამაუწყებლო მედიის მენეჯმენტი

2014 – საერთაშორისო სემინარი ტელე-რადიო მაუწყებლობის ხელმძღვანელებისთვის-КНР-პეკინი, ჩინეთი

2014 – GIPA – მედია მარკეტინგი

2014 – BEMARK – სოციალური მედიის მენეჯმენტი

2013 – BBC Media Action – მედიის მენეჯმენტი

2013 – GIPA – მედია ბიზნეს მენეჯმენტი

 

ენების ცოდნა
ქართული (მშობლიური)

რუსული (ძალიან კარგად)

ინგლისური (ძალიან კარგად)

ფრანგული (დამწყები)

 

Linkedin 

Facebook 

Instagram 

E-mail – [email protected]