ბიზნესპარტნიორი - YouTube და მისი შესაძლებლობები საქართველოში ბიზნესსექტორისთვის I 14.10.2024
პირველად საქართველოში, ვიდეო პლატფორმა YouTube-თან დაკავშირებული კვლევა ჩატარდა, რომლის ფარგლებშიც 80-მდე სხვადასხვა სექტორის წარმომადგენელი კომპანია გამოიკითხა. პროექტი მიზნად ისახავდა, ბიზნესისთვის ახალი შესაძლებლობების აღმოჩენას.
კვლევის ავტორების თქმით, YouTube საქართველოში, როგორც საკომუნიკაციო არხი, ახლა იკიდებს ფეხს და შესაბამისად, მის მიმართ მარკეტერების მხრიდან დიდი დაინტერესებაა, თუმცა აქამდე არ არსებობდა დეტალური და კომპლექსური კვლევა ამ პლატფორმასთან დაკავშირებით.
უფრო ვრცლად ამ კვლევის შესახებ და იმაზე, თუ რა შესაძლებლობებს უქმნის ბიზნესს YouTube-ის სწორად გამოყენება – „ბიზნესპარტნიორი პიკის საათში“ სტუმარი მედეა-ანტერპრენერი დავით ბაღაშვილი იყო.
გადმოწერე აპლიკაცია – 1TV საქართველოს რადიო და მოუსმინე რადიო გადაცემებს ლაივ რეჟიმში: