„საქართველოს რკინიგზა“ - სომხეთის მიმართულებით ტვირთების გადაზიდვის შეზღუდვაზე დაინტერესებული პირები მიზანმიმართულად ავრცელებენ ცრუ ინფორმაციას
„საქართველოს რკინიგზა“ - სომხეთის მიმართულებით ტვირთების გადაზიდვის შეზღუდვაზე დაინტერესებული პირები მიზანმიმართულად ავრცელებენ ცრუ ინფორმაციას

სს „საქართველოს რკინიგზის“ მიერ სომხეთის მიმართულებით ტვირთების გადაზიდვის შეზღუდვაზე კერძო და დაინტერესებული პირები მიზანმიმართულად ავრცელებენ ცრუ ინფორმაციას, – ამის შესახებ აღნიშნულია განცხადებაში, რომელსაც სს „საქართველოს რკინიგზა“ ავრცელებს.

კომპანიაში აღნიშნავენ, რომ ამ დეზინფორმაციაზე დოკუმენტურად დადასტურებული პასუხი უკვე გაავრცელეს, თუმცა საჭიროდ მიიჩნევენ, „კონკრეტული დაინტერესებული პირები სიცრუეში ამხილონ“.

„2018 წლის 20 ოქტომბრიდან მედიასაშუალებებში, არაერთხელ გავრცელდა კერძო და დაინტერესებული პირების განცხადებები სს „საქართველოს რკინიგზის“ მიერ სომხეთის მიმართულებით კონკრეტული ტვირთების გადაზიდვების შეზღუდვებისა და შეფერხებების თაობაზე. რაზედაც საქართველოს რკინიგზამ ამომწურავი და დოკუმენტურად დადასტურებული პასუხი გაავრცელა. თუმცა მიუხედავად გავრცელებული განცხადებისა დაინტერესებული პირების მხრიდან კვლავ მიზანმიმართულად გრძელდება ცრუ ინფორმაციის გავრცელება. აღნიშნულიდან გამომდინარე, კიდევ ერთხელ გვსურს დადასტურებულად ვამხილოთ კონკრეტული დაინტერესებული პირები სიცრუეში, შესაბამისად:

„შპს „დავითი და კომპანია“ კიდევ ერთხელ ტყუის, როდესაც სომხეთის მხარეს საკუთარ კონტრაქტორად ასახელებს კომპანია „მაქს ოილს“. შპს „მაქს ოილმა“ წერილობით მიმართა სს ,,საქართველოს რკინიგზას” და უარყო კავშირი შპს „დავითი და კომპანიასთან“ (იხილეთ დოკუმენტი).

მიუხედავად მრავალჯერ შეცვლილი ეგრედწოდებული „პარტნიორების“ სიისა, შპს „დავითი და კომპანიის“ მიერ დასახელებულმა ყველა კომპანიამ წერილობით მიმართა სს,,საქართველოს რკინიგზას” და ყველა მათგანმა უარყო კავშირი „დავითი და კომპანიასთან.“ (იხილეთ დოკუმენტები);

კვლავ საზოგადოების შეცდომაში შეყვანას ისახავს მიზნად მითითება, რომ სარკინიგზო გადაზიდვებით სარგებელს ოფშორული კომპანიები ნახულობენ. კიდევ ერთხელ განვმარტავთ, რომ გადაზიდვის ოპერაციებს ასრულებს საქართველოს რკინიგზა და/ან მისი 100%-იანი შვილობილი კომპანიები და ორივე შემთხვევაში შემოსავლები გენერირდება სახელმწიფო ბიუჯეტში (იხილეთ დოკუმენტი).

კიდევ ერთხელ დადასტურდა, რომ ტყუილია, თითქოს ბათუმის ნავთობტერმინალებში განთავსებულია შპს „ქროსლაინლოგისტიკის“ ტვირთი და კომპანიას აღნიშნული ტვირთის შენახვისთვის ერიცხება საურავები. შპს„ქროსლაინლოგისტიკის“ დირექტორის განცხადებით, კომპანია ზარალს განიცდის ტვირთის არაჰეჯირებული ფასის გამო და არ აქვს გადასახდელი ტერმინალის მომსახურების ღირებულება. თუმცა გაურკვეველია, როგორ უნდა მომხდარიყო ფასის ჰეჯირება ტვირთზე, რომელიც არ ეკუთვნის აღნიშნულ კომპანიას.

ყოველივე ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, კიდევ ერთხელ ვაცხადებთ, რომ სს ,,საქართველოს რკინიგზის” მიმართ ადგილი აქვს მიზანმიმართულ ცილისმწამებლურ კამპანიას. მაღალი საზოგადოებრივი ინტერესის გამო, სს ,,საქართველოს რკინიგზამ“ თანდართული დოკუმენტაციით, კიდევ ერთხელ ამხილა ტყუილში ზემოაღნიშნული კომპანიები და ვაცხადებთ, რომ ამიერიდან დაინტერესებულ მხარეებს, მხოლოდ სამართლებრივ სივრცეში გასცემს არგუმენტირებულ პასუხებს“, – აღნიშნულია სს „საქართველოს რკინიგზის“ ინფორმაციაში.