ბეთჰოვენის ნაწარმოები და რომელიმე თანამედროვე კომპოზიცია და ამით მეტი გავიგოთ არა მხოლოდ თანამედროვე, არამედ ბეთჰოვენის მუსიკაზეც. ეს მუსიკის ფენომენია, როცა განსხვავებულის შეკავშირებით რაღაც ახალი იბადება.

უკვე ათწლეულზე მეტს ითვლის თქვენი, როგორც დირიჟორის, დებიუტი ევროპაში. რა შეიცვალა ამ ხნის მანძილზე თქვენთვის?

ყველაზე დიდ ცვლილებად შემოქმედებითი თავისუფლება მიმაჩნია, რითაც კრეატიული იდეების განსახორციელებლად მეტი სივრცე მომეცა.

თქვენი ცხოვრება გამოირჩევა უაღრესი ჰიპერაქტიურობით, მოღვაწეობთ ერთდროულად რამდენიმე წამყვან საოპერო თეატრში… რა არის თქვენი ცხოვრების და მოღვაწეობის მთავარი მოტივაცია?

უცნაური ისაა, რომ მუსიკოსს ძალიან მაღალი პიროვნული მოტივაცია უნდა ჰქონდეს და ყოველთვის იმაზე ფიქრობდეს, სად არის, რას აკეთებს და საით მიემართება. მუდმივად უნდა იყოს ფილოსოფიური თუ ტექნიკური იდეების ძიებაში. ამის შემდეგ კიდევ უფრო საინტერესოა ის, რაც ხდება. კერძოდ, კონტაქტი პუბლიკასთან, მისთვის საკუთარი იდეების გაზიარება, რის გარეშეც შეუძლებელია მუსიკალურ-იდეური მიგნებების რეალიზება. ერთის მხრივ, მე ვარ მუსიკოსი, რომელიც სიამოვნებით არის მარტო და მუშაობს პარტიტურებზე, მაგრამ ასევე ვარ entertainer-ი, რომელიც საზოგადოებასთან კავშირსა და მასთან სიახლოვეზე ზრუნავს. განმარტოებაში მუზიცირება მხოლოდ გარკვეულ კონდიციამდეა კარგი. შემდეგ უნდა გავაზიარო საკუთარი ჩანაფიქრი, რადგან მსმენელთა რეაქცია მჭირდება იმისთვის, რომ გავაგრძელო მუშაობა, ფიქრი. ვიცოდე, სამომავლოდ რა შევცვალო, რა

this extraordinary artist:

Nino Gogichaishvili: You once said in an interview that questions are more important than answers. What’s the main question you want to ask your audience?

 

Omer Meir Wellber: For me, conducting is about telling a story and the main idea of storytelling. And also the interconnection between the audience and the stage. So, for example, whenever I’m preparing a symphonic music concert, I always try to find a specific plot line, a planned concept. I might choose radically different symphonies for a single night, whose connection to each other can only be understood within that concert and that specific context. So, let’s say we perform Beethoven’s works and a modern composition. That way we don’t just understand the modern work, but we gain a greater understanding of Beethoven’s music too. That’s the power of music, to take two different things and make something new from them.

It has been more than a decade since your debut as a conductor in Europe. What has changed for you in that time?

 

I feel like the biggest change has been in my creative freedom, which has given me more space to realize my creative vision.

 

Your life has been distinguished by intense activity and accomplishment in leading opera theaters… What is your main motivation in your life and work?

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10