საღამოს პიკის საათი - არჩევნების მეორე ტურის ამოცანა: ამომრჩევლის შენარჩუნება, გაზრდა და მიზიდვა
საპრეზიდენტო არჩევნების მეორე ტურში გასული კანდიდატების საარჩევნო კამპანიებში შეინიშნებოდა სიმკვეთრე და სიმძაფრე, მომეტებული კრიტიკა მთავარი ოპონენტის მიმართ. შედარებით ზომიერი და რბილი კომუნიკაცია საზოგადოებასთან წარმატებული არ აღმოჩნდა. დიდი ალბათობით, მეორე ტურამდეც ასე გაგრძელდება, თუმცა კანდიდატებს პირველი ტურის შემდეგ მოუწევთ, უკეთ, უფრო მკაფიოდ ჩამოაყალიბონ თავიანთი სავარაუდო ან ახალი მხარდამჭერების პორტრეტები და კამპანია არჩევნებზე მათ მისაზიდად წარმართონ.
სტუმარი: კახა მაღრაძე, კომპანია GEPRA, უფროსი პარტნიორი.