როგორ პიარსვლებს იყენებენ პრეზიდენტობის კანდიდატები და რამდენად შუძლია მათი პიარ მიგნებებს საქართველოში ამომრჩეველზე გავლენა მოახდინოს.
სარეკლამო ბანერები, ფლაერები, სატელევიზიო და რადიომიმართვები ამომრჩეველს – ამართლებს? ეფექტურია? ინტერნეტის და სოციალური ქსელების განვითარების პირობებში ხომ არ მოძველდა ზემოთ ნახსენები სარეკლამო საშუალებები?
სტუმარი: გიორგი კალატოზიშვილი – რეპუტაციის მართვის კომპანიის ( Reminder ) დირექტორი;
” ევროპული საქართველოს” და ” გირჩის” წარმომადგენლები(სატელეფონო ჩართვები)