#სახლისკენ - სოციალური რეკლამა გულგრილობის წინააღმდეგ
#სახლისკენ - სოციალური რეკლამა გულგრილობის წინააღმდეგ

როგორ ხდებოდა სოციალური რეკლამის ტრანსფორმაცია, როგორ ესმოდათ მისი არსი ტოტალიტარული რეჟიმის პერიოდში, რა მნიშვნელობა აქვს სოციალურ რეკლამას საზოგადოებისთვის და როგორ აისახა არსებული კოვიდვითარება მასზე? – ამ თემებზე გადაცემაში სატელეფონო ჩართვისას ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ჟურნალისტიკისა და მასობრივი კომუნიკაციის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა, ჟურნალისტიკის დოქტორმა, ასოცირებულმა პროფესორმა ნინო ჭალაგანიძემ ისაუბრა.

გადმოწერე აპლიკაცია – 1TV საქართველოს რადიო და მოუსმინე რადიო გადაცემებს ლაივ რეჟიმში: