საღამოს პიკის საათი - საპრეზიდენტო კამპანიები PR-ის თვალსაზრისით
საღამოს პიკის საათი - საპრეზიდენტო კამპანიები PR-ის თვალსაზრისით

საპრეზიდენტო კამპანია თან გვიან და თან ნაჩქარევად დაიწყო. ნაწილობრივ ამანაც განაპირობა მონაწილეთა უკმარი მზადყოფნა. ძირითადი კანდიდატების საკომუნიკაციო სტრატეგია და ხელისუფლების კანდიდატის თვალსაჩინო პრობლემა – „საღამოს პიკის საათი“ ამ და სხვა საკითხებს  სტუმართან მიმოიხილავს.

სტუმარი: ელდარ პირმისაშვილი – ფი-არ სპეციალისტი, პერიტუს გრუპის დამფუძნებელი

 

  

დატოვე კომენტარი