ბიზნესპარტნიორი - ქართული ღვინო საერთაშორისო ბაზრებზე პოზიციონირებას ახალი სტრატეგიით იწყებს I 18.02.2025
ღვინის ეროვნული სააგენტო მიმდინარე წელს მარკეტინგულ სტრატეგიას ცვლის. ღვინის სექტორი ფიქრობს, რომ იმ ქვეყნებში, სადაც ეკონომიკური და პოლიტიკური რისკები არ არის, მეტი მარკეტინგული აქტივობაა საჭირო.
მსხვილი ბიზნესის წარმომადგნლების ნაწილი მიიჩნევს, რომ ქართულმა ღვინოებმა მსოფლიო კლასის ღვინოებში ადგილის დამკვიდრება უკვე უნდა დაიწყონ – „ბიზნესპარტნიორი პიკის საათში“ სტუმარი ღვინის ეროვნული სააგენტოს თავმჯდომარე ლევან მეხუზლა იყო.
გადმოწერე აპლიკაცია – 1TV საქართველოს რადიო და მოუსმინე რადიო გადაცემებს ლაივ რეჟიმში:
