რა არის მიზეზი, როცა, ერთი შეხედვით, ბესტსელერობისთვის „განწირული“ წიგნი, გამომცემლის იმედებს არ ამართლებს და მკითხველი მის მიმართ გულგრილი რჩება? რა განაპირობებს წიგნის წარმატებას და რა გზას გადის ესა თუ ის ტექსტი, წიგნად გამოცემის გადაწყვეტილების მიღებიდან წიგნის მაღაზიების თაროებზე გამოჩენამდე და სხვა წიგნების ჩრდილში ჩაკარგული „უიღბლო“ ბესტსელერების ჩავარდნის მიზეზების ძიებაში„სულაკაურის გამომცემლობის“ მიერ მოფიქრებული ფეისბუქ რუბრიკა „აფსუს, არადა, რა წიგნი გამოვეცით“