ფილმში „რეკლამის ეფექტი საზოგადოებრივ მაუწყებელზე“ ასახული უზუსტობების სრული ნუსხა
დეზინფორმაციას და ფაქტების დამახინჯებას წარმოადგენს ჟურნალისტური რესურსცენტრის ფილმი „რეკლამის ეფექტი საზოგადოებრივ მაუწყებელზე“, რომელიც მომზადდა არა მხოლოდ ჟურნალისტური სტანდარტების უგულებელყოფით, არამედ სამართლებრივი ნორმების დარღვევით. ფილმი არ პასუხობს ჟურნალისტიკის არც ერთ სტანდარტს, რაც მთავარია, არ პასუხობს არც ერთ შეკითხვას, რომელიც დასმულია მომზადებულ მასალაში: „რატომ იკლო სარეკლამო შემოსავალმა პირველ არხზე? რა როლს თამაშობენ ე.წ. შუამავალი კომპანიები? სად და … ვრცლად ფილმში „რეკლამის ეფექტი საზოგადოებრივ მაუწყებელზე“ ასახული უზუსტობების სრული ნუსხა
დააკოპირეთ და ჩასვით ეს მისამართი თქვენს WordPress-საიტზე
დააკოპირეთ და ჩასვით ეს კოდი თქვენს საიტზე